مردان اسمانی کوچولو

بدون عنوان

1389/11/11 9:13
نویسنده : هاله
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای زندگی وای عسلای من تازگی خیلی شیطون شدین پارسای بلای مامان ماشین یا واکرتو میاری کنار دراور هلیا و بعد از روش میری رو دراور یا اینکه میری رو میز اینه و شمعدون  داداشی هم دنبال تو میاد میگه جیزه و بعضی وقتا برات دست میزنه کاراتون خیلی با حاله عشقای من ولی بعضی وقتا خیلی خطرناک وایییییییییییی که شما ها رو خدا نگه میداره فرشته ها.

پارسا داداش بزرگه همیشه مواظب داداش سینای ناز هست  جمعه شب که باران کوچولو اومده بود خونه ما  حسابی سینا رو با جیغ و داد ترسوند و اشک دادا رو در اورد تو پارسای بلای من یک کم نگاش کردی و با قیافه جدی رفتی جلو و هلش دادی. ای حال داد که از دادا طرفداری کردی تازه یک بارم که اسباب بازی سینا رو گرفت و سینا دو باره گریه کرد تو رفتی موهاشو کشیدی . خیلی با مرامی بابا همه سوت زدن .

مامانیا من واقعا وقتم کمه ولی سعی می کنم بیشتر  بیام براتون بنویسم . کوچولوهای من بیدار شدین بریم صبحونه بدم برم شرکت.

خدا کنه این پرستار جدیدتون خوب باشه و مهربون ای خدا.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)